آرشیو شهریور ماه 1400

نصب دوربين مداربسته

تست فني دوربين مداربسته در زمان خريد-چشمان بيدار اريا

 تست فني دوربين مدار بسته در زمان خريد آن

تست فني دوربين مداربسته بسيار مهم است و شما لازم است كه دوربين مداربسته را در زمان خريد تستر كرده و بعد از درست بودن عملكرد آن، محصول را خريداري كنيد.

در زمان خريد لازم است كه دوربين را به لحاظ جريان داشتن برق و استارت سيستم بررسي كنيد. جريان داشتن برق دوربين خيلي مهم است و لازم است كه در ابتدا مشخص شود. دوربين هاي مداربسته امروزه به قدري پيشرفت كرده اند كه به جزئي از زندگي مردم تبديل شده اند. قبل از اين كه دوربين مداربسته اي را خريداري كنيد لازم است كه به چند نكته از اين دستگاه ها آشنايي داشته باشيد.

 

نكات مهم در مورد خريد دوربين مداربسته

  1. 1.     مجهز بودن دوربين مداربسته به اسلات SD يا حافظه داخلي جداگانه در دستگاه DVR

امروزه دوربين هاي مداربسته (CCTV) به قدري پيشرفت كرده اند كه حتي به اسلات SD هم مجهز شده اند و از حافظه هاي جانبي 32، 64 و 128 گيگ هم مي توان از آن ها استفاده كرد. البته دوربين مداربسته ارزان تري هم وجود دارد كه اين چنين امكاناتي ندارد و فقط در دستگاه DVR، يك هارد ديسك اينترنال قرار داده شده است.

 

  1. 2.     بررسي زاويه پوشش و نحوه چرخش  

امروزه دوربين هاي مداربسته مي توانند هم به صورت افقي و هم عمودي بچرخند. حداكثر زاويه اي كه دوربين مداربسته پوشش مي دهد، زاويه پوشش ناميده مي شود. برخي از دوربين ها مي توانند تا 355 درجه بچرخند و 90 درجه به طرف بالا كج شوند. بنابراين اگر مي خواهيد كه شعاع بيشتري را پوشش دهيد لازم است كه دوربين مداربسته با شيب بالاتري را خريداري كنيد.

  1. 3.     كيفيت تصوير دوربين مداربسته 

امروزه اكثر دوربين هاي مداربسته با كيفيت تصويري در حدود  720 p يا 1080p طراحي و توليد مي شوند و تصوير اين چنين دوربين هايي، بالا بوده و مشخص است كه حافظه داخلي دستگاه DVR به سرعت پر مي شود و يك دوربين 1 مگاپيكسلي مي تواند در يك روز حافظه كل دستگاه DVR را پر كند و به همين دليل بهتر است دستگاهي كه به حافظه SD مجهز باشد را خريداري كنيد.

 

  1. 4.     مجهز بودن دوربين مداربسته به سنسور حركت و صدا

اين حسگرها در دوربين مداربسته بسيار مهم هستند و دوربين براساس اين حسگرها، به گوشي شما هشدارهايي را ارسال مي كند. شما با اين دوربين ها مي توانيد از محل خود به بهترين نحو ممكن مراقبت كنيد و ارزش هزينه را داريد.

  1. 5.     نصب و تنظيم آسان دوربين مداربسته  

دوربين هاي بي سيم به راحتي نصب مي شوند و البته موقعيت نصب نيز عامل تعيين كننده اي است. البته دوربين ها با پد چسبناك به محل محكم مي شوند و محكم كردن با پيچ بهترين روشي است كه مي توانيد با آن دوربين را در محل محكم كنيد. برخي از دوربين ها، روميزي بوده و شما مي توانيد به راحتي آن را روي ميز قرار دهيد تا بتوانيد محل خود را كنترل كنيد. نصابان شركت فروشگاهي ايمن آريا مي توانند دوربين هاي مداربسته را در موقعيت هاي سخت و دشوار براي شما محكم كنند.

  1. هدف خريد دوربين مداربسته

امروزه برخي از دوربين ها هستند كه مي توانيد با آن ها با مخاطبان خود ويدئو چت داشته باشيد. البته در صورتي كه بخواهيد كه از اين چنين ويژگي هايي استفاده كنيد، ارزش خريد را دارند.

  1. 7.     ويژگي ضد آب بودن دوربين مداربسته  

اين ويژگي، با ارزش بوده و شما مي توانيد از دوربين حين باران هم استفاده كنيد. شما مي توانيد حتي اين ويژگي را حين خريد دوربين در صورتي كه تمايل داشته باشيد بعد از دريافت تصوير با كيفيت نيز امتحان كنيد.

  1. 8.     لوازم جانبي دوربين مداربسته

هنگام خريد لازم است كه كليه لوازم جانبي دوربين را نيز خريداري كنيد و برخي از دوربين ها، ساده بوده و آداپتوري ندارند. حتما قبل از خريد كيف لوازم جانبي را به دقت بررسي كنيد.

  1. 9.     تعداد لامپ هاي LED مادون قرمز دوربين  

شما با اين لامپ ها مي توانيد در شب همه اشياء و اشخاص را مشاهده كنيد و اين نوع چراغ ها در مركز و در كناره هاي لنز قرار مي گيرند.

10. حداكثر شعاع تحت پوشش دوربين  

هر چقدر كه دوربين بتواند شعاع تحت پوشش دوربين بيشتر باشد به همان اندازه ارزشمند است. دوربين ها مي توانند 20 تا 25 متر را پوشش دهند.

11. امكان كار كردن دوربين بدون نياز به واي فاي  

دوربيني كه بتواند بدون نياز به واي فاي، كار كند، ويژگي خاصي دارد و البته مشخص است كه در تا شعاع محدودي مي تواند اين كار را انجام دهد، ولي در هر حال شما مي توانيد با اين ويژگي، بخشي از محل خود را پوشش دهيد.

12. سازگاري دوربين با سيستم ضبط تصوير DVR

امروزه دوربين و دستگاه ضبط و پخش تصوير يك مجموعه كامل محسوب مي شوند و لازم است كه هنگام خريد از سازگاري دوربين و دستگاه DVR اطمينان حاصل كنيد.

13. دوربين هاي فضاي باز و فضاي داخلي  

شما با دوربين هاي فضاي داخلي مي توانيد فضاي ادارات و شركت ها را كنترل كنيد و در عين حال با دوربين هاي فضاي خارج مي توانيد فرودگاه ها، جاده ها را كنترل كنيد.

 

درباره چه صحبت كرديم؟

 "تست فني دوربين مداربسته در زمان خريد"/ نكات مهم در مورد خريد دوربين مداربسته/

تماس با ما:

فروشگاه دوربين مداربسته آريا به عنوان توليد كننده دوربين مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتي طلايي آريا به آدرس تهران خيابان جمهوري بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربين مدار بسته به هزينه بسيار پايين مي باشد.

 

 

 

نصب دوربين مداربسته براي هتل-چشمان بيدار آريا

نصب دوربين مداربسته براي هتل

هر سال بيش از50,000 جرم در هتل ها رخ مي دهد و اغلب ناشي از فقدان اقدامات امنيتي است. به همين دليل نصب دوربين مداربسته براي هتل خود بايد اولويت شما باشد. اين دوربين ها خطر جرم در هتل شما را كاهش مي دهد و به مهمان شما اجازه مي دهد تا به راحتي در هتل سكونت داشته باشد و ادر طول اقامت خود احساس امنيت كنند. فروشگاه دوربسن مداربسته آريا با ارائه محصولات با كيفيت برند INFINITY تحت گارانتي طلايي آريا و خدمات پس از فروش و تيم متخصص نصب دوربين مداربسته و تعميركاران مجرب, خدمات و محصولات حرفه اي و با كيفيت را با كمترين قيمت ممكن به شما عزيزاني كه به فكر حفظ امنيت خود و خانواده و اموالتان هستيد, عرضه ميكند.

كدام هتل ها نياز به دوربين مدار بسته دارند؟

اگردر هتل شما اتفاقات ناگوار و مشكلاتي مانند سرقت يا فعاليت غيرقانوني رخ داده است به آن معناست كه موقعيت جغرافيايي هتل شما در منطقه اي كاملا امن وجود ندارد، پس در اولين فرصت ممكن  نصب دوربين مداربسته براي هتل انجام دهيد. اين به خصوص براي هتل ها در مكان هاي ناامن و يا مناطق پر خطر است. هتل ها در اين مناطق معمولا اولويت صاحبان هتل ها نصب سيستم هاي امنيتي است.

اگر هتل من در مكان كاملا امن قرار داشته باشد چه طور؟

حتي اگر فعاليت هاي مشكوك زيادي در هتل خود نداشته باشيد، به نوعي از سيستم امنيتي نياز داريد. اين سيستم چيزي است كه از هتل شما محافظت مي كند اگر چيزي در آينده غيرقابل پيش بيني باشد.پس نصب دوربين مداربسته براي هتل امري ضروري است.

دوربين هاي مدار بسته دوربين هاي ويدئويي را از نقاط مختلف اطراف ساختمان خود نظارت و ضبط مي كنند. اگر چيزي اتفاق افتاد، پليس مي تواند به ضبط دسترسي داشته باشد. اين مي تواند هتل شما را از دعاوي تقلب پاك كند يا اطلاعات ارزشمندي را در تحقيقات جنايي ارائه دهد.

سطح امنيت هميشه به نوع مهماناني كه در هتل شما مي ماند بستگي دارد. به عنوان مثال، يك هتل تجاري ممكن است امنيت بيشتري نسبت به يك هتل لوكس داشته باشد. اين سيستم نياز به يك شبكه بسته است كه بتواند اطلاعات مهمي را براي مهمانان فراهم كند.

هتل هايي كه ميزبان جلسات تجاري مهم هستند, به چنين سطح بالايي از امنيت نياز دارند.

اگر شما از امكانات تفريحي، به ويژه ورزشگاه ها و استخرهاي شنا استفاده مي كنيد، بايد دوربين هاي دوربين مدار بسته را براي حمايت از اهداف ايمني محل كسب و كار خود در نظر بگيريد. شما نمي توانيد آنها را در اتاق هاي فرعي داشته باشيد، اما در نظر گرفتن اين كه سيستم CCTV به درستي كار مي كند، با تصاوير با كيفيت بالا، در صورت تصادف و جايي كه مسئوليت سوء استفاده مي شود، مهم است.

صرف نظر از نوعي از هتل و مهماناني كه تهيه مي كنيد، شما نياز به يك سيستم نظارت تصويري داريد.

نظارت بر دوربين مداربسته چيست؟

[caption id="attachment_829" align="aligncenter" width="275"]دوربين مداربسته براي هتل دوربين مداربسته براي هتل[/caption]

نظارت تصويري حفاظت شماست. اين به شما امكان مي دهد ببينيد چه اتفاقي در سراسر هتل شما رخ مي دهد و از فعاليت مشكوك جلوگيري مي كند. نگاهي به نحوه استفاده از دوربين هاي امنيتي در اين موقعيت ها مي دهيم.

  1. ورود افراد به مكان هاي ممنوع

چند دوربين نصب شده در نزديكي ورودي ها و خروجي ها به شما اجازه مي دهد تا ببينيد كه آيا كسي كه قصد ورود و ماندن در مكان هاي ممنوعه را دارد، زيرا اكثرا اين ورود ها به داخل اين اماكن با نيت به دزدي انجام مي شود. اغلب، فقط داشتن دوربين ها، اكثر افراد را از تلاش براي ورود و ماندن در مكان هاي ممنوعه آن ها را از اين كار متوقف مي كند.

  1. دسترسي غير مجاز

دوربين هاي نظارت تصويري نيز به حفظ مزاحمان و يا مهمان هاي دسته بندي نشده از بازديد از امكانات محدود، مانند آبگرم، سالن ورزش، و يا استخر كمك مي كند. اگر كسي سعي در دزدي كند، مي دانيد و قادر به حل مشكل هستيد.

  1. ايجاد مكان هايي كه ديد نامناسبي دارند

قرار دادن دوربين در مكان هايي مانند مكان هاي ذخيره سازي، گنجه و سرويس دهي ها، از مكان هايي كه از نقاط خارج از منظره برخوردار نيستند، خارج مي شوند. اين مانع فعاليت هاي غير اخلاقي هر دو مهمان و كاركنان و خطر سرقت مي شود.

  1. مهمانان احساس امنيت مي كنند

بسياري از مهمانان احساس راحتي مي كنند وقتي كه مي دانند دوربين هاي امنيتي براي محافظت از آنها، مخصوصا در مكان هايي مانند گاراژ پاركينگ هتل. دوربين ها به عنوان شاهد خود در صورتي كه چيزي اتفاق مي افتد، خدمت مي كنند.

  1. شما را پيش از رقبا نگه مي دارد

مردم اين امنيت اضافي را در هر هتلي كه بازديد مي كنند، مي خواهند و اغلب از راه خود براي انتخاب يك هتل با يك سيستم امنيتي مناسب مي آيند. داشتن اين امنيت باعث جلوگيري از رقباي شما خواهد شد.

تعادل امنيت و حريم خصوصي

نظارت بر دوربين مدار بسته براي هتل ها مهم است، اما شما بايد اين را با خواسته مهمانان خود براي حفظ حريم خصوصي تعادل كنيد. مردم ميخواهند احساس امنيت كنند، اما آنها نميخواهند احساس كنند دوربينها به طور مبهم آنها را ضبط ميكنند.

هنگام نصب دوربين مداربسته براي هتل، مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه همه مكان هاي مهم را پوشش مي دهيد بدون اين كه مهمانان شما ناراحت شوند. خوشبختانه شما مي توانيد بدون هيچ مشكلي كار كنيد.

دوربين را در سالن، نه اتاق نگه داريد

نصب دوربين ها در داخل اتاق هاي مهمان غيرقانوني است. يك راه خوب براي كنار آمدن اين است كه دوربين را در سالن ها يا لابي هاي كليدي قرار دهيد.

دوربين را در مكان هاي عملي نگه داريد

ايده خوبي است كه دوربين هاي زيادي را در اطراف هتل خود قرار دهيد و براي قراردادن دوربين در محيط بيرون ميبايست از دوربين مداربسته ضد آب استفاده نمايد.

بايد حداقل دو دوربين را در هر ورودي و خروجي قرار دهيد

تا بتوانيد ببينيد كه چه كسي در هتل شما مي آيد. شما همچنين بايد از دوربين هاي اطراف بقيه هتل در داخل و خارج از مكان هايي استفاده كنيد كه به شما در مورد فعاليت غيرمجاز هشدار مي دهد.

براي هر دوربين در امكانات مانند يك آبگرم، تغيير اتاق يا حمام، و اطمينان حاصل كنيد كه آنها نميتوانند فيلمهاي مهمان را در داخل ضبط كنند. شما بايد از نصب نظارت CCTV در اين مكان ها اجتناب كنيد.

اتاق ها با اطلاعات حساس نياز به دوربين

اين شامل اتاق هايي است كه حاوي هر نوع پول يا صندوق هاي امن هستند. به دليل اقلام با ارزش در داخل، اين مكان هايي هستند كه سرقت را جذب مي كنند.

بهترين كار اين است كه دوربين ها را در اين اتاق ها از بين ندهيد. اگر كسي مي تواند دوربين ها را ببيند، ممكن است بتوانند راهي براي گرفتن آنچه كه آنها مي خواهند بدون اينكه دوربين را ببينند، كشف كنند.

نظارت در مكان هاي فراموش شده قرار دهيد

اين ها مكان هايي مانند خروجي خدمات و پله ها هستند. ممكن است فكر نكنيد كه امنيت در اين مكان ها ضروري است چرا كه مهمانان از آنها بعنوان سرويس هاي ديگر استفاده نمي كنند. اما داشتن دوربين در اين زمينه ها باعث مي شود كه نقاط مثبتي براي فعاليت هاي مشكوك يا غير قانوني ايجاد كنند.

آخرين مدل امنيتي را دريافت كنيد

هميشه آخرين سيستم امنيتي را انتخاب كنيد. اين نوع امنيت كيفيت تصويري بسيار بهتر را فراهم مي كند و از سيستم هاي قديمي تر محافظت بيشتري را براي شما فراهم مي كند. با تيم متخصص نصب دوربين مداربسته ي مجموعه آريا تماس بگيريد.

امنيت بيش از عدم اطمينان را انتخاب كنيد

دوربين هاي امنيتي دوربين شما هر دو شما و مهمانان خود را در هتل خود امن نگه مي دارد. حضور دوربين هاي امنيتي به تنهايي خطر ابتلا به سرقت ها و ساير فعاليت هاي غير قانوني را كاهش مي دهد.

اگر چيزي در هتل شما اتفاق افتاد، فيلم هايي از نظارت شما مي تواند براي اثبات بي گناهي خود در ادعاهاي تقلب و حمايت از مهمانان خود در تحقيقات جنايي استفاده شود.

مهمانان شما در هنگام اقامت در هتل شما احساس امنيت و آرامش خواهند كرد و براي كنترل كل هتل لازم است كه نرم افزار دوربين مداربسته جهت مانيتورينگ كل هتل استفاده نماييد.

 

نتيجه گيري براي نصب دوربين مداربسته براي هتل

ما به شما توصيه ميكنيم حتما ازنصب دوربين مداربستهبراي محل كار يا منزل خود استفاده نماييد و با استفاده از دزدگير امنيت خود را افزايش دهيد.توصيه ميشود براي خريد دوربين مداربسته جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههاي معتبر خريد نماييد. در اين راستا ميتوانيد از فروشگاه دوربين مداربسته آريا خريد نماييد و يا مشاوره در مورد دوربين مداربسته خود را به ما بسپاريد.

source : infinity-cctv.ir

 

چشمان بيدار آريا

بهترين دوربين مداربسته دنيا

 عملكرد بهترين دوربين مداربسته مي تواند نسبت به بقيه بهتر باشد. اين چنين دوربيني به طور يقين، دقيق ترين دوربين مداربسته خواهد بود. امروزه در اماكن دولتي و خصوصي از دوربين هاي مداربسته براي كنترل و نظارت بر تجهيزات و محصولات، روند توليد، نحوه كار كاركنان، بررسي رفتار زندانيان، دانش آموزان در مدارس و هزاران كاربري ديگر استفاده مي شود. با دوربين مداربسته مي توان از وقوع تروريسم و خشونت در ابعاد مختلف جلوگيري كرده و فعاليت هاي تجاري و اداري را به بهترين شكل ممكن به انجام رساند.

[caption id="attachment_12460" align="alignnone" width="650"]بهترين دوربين مداربسته دنيا بهترين دوربين مداربسته دنيا[/caption]

10 برند بهترين دوربين مداربسته

  • سامسونگ

برند سامسونگ اولين برند برتر توليد كننده دوربين مداربسته در دنيا است. اين شركت در سال 1985 تاسيس شد و به عنوان اولين شركت توليد كننده دوربين مداربسته در جهان ظاهر شد. محصولات اين شركت در بازار بين المللي با تعداد و با ارقام بالايي به فروش مي رسد. سامسونگ اولين و بهترين دوربين مداربسته جهان است. ساير محصولات اين شركت با كيفيت بوده و در همه جاي دنيا طرفداران خاص خود را دارد و هر ساله بر تعداد و دامنه محصولات اين شركت افزوده مي شود.

  • سانيو

برند Sanyo يكي از ده برند برتر توليد كننده دوربين مداربسته در دنيا است. اين شركت در سال 1947 تاسيس و در سال 1950 شروع به كار كرد. دفتر مركزي شركت در شهر اوزاكاي ژاپن است. شركت پاناسونيك در سال 1945 50 درصد از سهام شركت را در سال 2009 به مبلغ 4.5 ميليون دلار خريداري كرد. يكي از بهترين دوربين مداربسته، برند سانيو است.

  • سوني

محصولات شركت سوني در زمينه بازار بين المللي در دنيا جزء بهترين ها است. اين شركت در سال 1946 توسط ماسارو ايبوكا و اكيو ماروتا تاسيس شد. دوربين مداربسته شركت سوني در بين 10 شركت برتر توليد كننده دوربين مداربسته در دنيا جزء بهترين ها است. دفتر مركزي اين شركت در توكيو ژاپن قرار دارد. از برندهاي بهترين دوربين مداربسته مي توان به اين برند اشاره كرد.

  • اوتك

محصولات دوربين مداربسته Avtech جزء محصولات 10 شركت برتر جهان است. دفتر مركزي آن در تايوان قرار دارد. اين شركت  در سال 1996 تاسيس شد. محصولات دوربين مداربسته اين شركت در سراسر جهان به تعداد بالا به فروش مي رسد.

 

  • زيكام

محصولات دوربين مداربسته  Zicom در دنيا يكي از 10 شركت برتر است. اين شركت در سال 1994 شروع به كار كرد و دفتر مركزي آن در بمبئي هند قرار دارد. ميزان فروش محصولات اين شركت رو به رشد است.

  • پاناسونيك

برند پاناسونيك از همان ابتدا شناخته شده بود. موسس شركت Konosuk Matsushita است. دفتر مركزي در اوزاكاي ژاپن قرار دارد. اين شركت يكي از قديمي ترين و معروف ترين شركت هاي توليد كننده دوربين مداربسته در جهان است. از بهترين دوربين مداربسته مي توان به پاناسونيك اشاره كرد. 

  • هاني ول

محصولات Honeywell در بسياري از كشورهاي جهان با تعداد بالايي به فروش مي رسد. اين شركت در سال 1960 توسط مارك هانيول تاسيس شد و دفتر مركزي آن در نيوجرسي آمريكا قرار دارد. محصولات اين شركت در دنيا طرفداران خود را دارد و يكي از شركت هاي پيشرو در اين زمينه است.

  • ال جي الكترونيك

محصولات اين شركت به قدري معروف است كه لازم به تبليغ آن ها نيست و در سال 1958 در سئول كره جنوبي تاسيس شد. محصولات الكترونيك و خانگي اين شركت در سراسر دنيا با قيمت بالايي به فروش مي رسد. اين شركت به همراه با شركت سامسونگ پيروي تحريم هاي آمريكا، از ايران خارج شدند. ال جي الكترونيك جزء بهترين دوربين مداربسته در سطح جهان است.

  • اشنايدر الكتريك

اين شركت فرانسوي يكي از معروف ترين توليد كننده هاي دوربين مداربسته در جهان است و در سال 1836 تاسيس شد. دفتر مركزي آن در شهر Rueil-Malmaison فرانسه است. موسس اوژن اشنايدر اين شركت را در كشور زيباي فرانسه تاسيس كرد. محصولات اين شركت در فرانسه و ساير كشورهاي اروپايي به فروش مي رسد.

  • سوني

اين شركت جزء 10 برتر جهان است و توسط Pirojsha Burjorji Godrej و Ardeshir Burjorji Sorabji Godrej در 1897 و در بمبئي هند تاسيس شد. محصولات دوربين مداربسته در كشورهاي آسيايي، اقيانوسيه با قيمت بالايي به فروش مي رسد.

دوربين مداربسته برند  Viseum  در رده بهترين دوربين مداربسته

دوربين Viseum براي كنترل و نظارت يكي از بهترين دوربين ها به شمار مي رود. اين دوربين 360 درجه مي چرخد و مي توان از آن براي كاربري هاي مختلف و متفاوت استفاده كرد. با اين دوربين مي توان 4 استاديوم المپيك را پوشش داد. از دوربين مداربسته  Viseum ICM Camera مي توان براي كاربري هاي مختلف استفاده كرد. مي توانيد آن را به گوشي، لپ تاپ و تبلت متصل كرده و از راه دور محل را كنترل كرد. تصاوير اين دوربين ها، بسيار با كيفيت است و توانايي چرخش تا 360 درجه باعث محبوبيت هر چه بيشتر اين دوربين مي شود. با اين دوربين مي توان ترافيك رانندگي را كنترل كرد. در حفظ و افزايش امنيت نقش بسزايي دارد. تامين امنيت با اين دوربين مداربسته راحت است.

 

بهترين دوربين مداربسته دنيا

برند شرح
سامسونگ اولين برند برتر توليد كننده دوربين مداربسته در دنيا
سانيو يكي از ده برند برتر توليد كننده دوربين مداربسته در دنيا
سوني يكي از محصولات برتر دنيا
اوتك با كيفيت و جزء ده شركت برتر دوربين مداربسته
زيكام شركت هندي و با محصولات با كيفيت
پاناسونيك يكي از قديمي ترين و معروف ترين شركت هاي توليد كننده دوربين مداربسته
هاني ول شركت آمريكايي و با محصولات عالي
ال جي الكترونيك يكي از شركت هاي معروف كره جنوبي
اشنايدر الكتريك يكي از قديمي ترين و معروف ترين شركت هاي توليد كننده دوربين مداربسته
گودرج شركت هندي و با محصولات با كيفيت
10 برند بهترين دوربين مداربسته

 

نتيجه گيري در مورد " بهترين دوربين مداربسته دنيا"

اين مقاله آموزشي در مورد " بهترين دوربين مداربسته دنيا"و كاربردهاي آن را در دنياي دوربين مداربسته ، مورد بحث و بررسي قرار داريم، توصيه ميكنيم كه در صورت نياز به خدمات نصب و راه اندازي دوربين مداربسته با نفرات/ شركت هاي داراي تجربه كافي در اين حوزه مشورت نماييد.

درباره چه صحبت كرديم؟

" بهترين دوربين مداربسته دنيا"/" 10 برند بهترين دوربين مداربسته" /

تماس با ما:

فروشگاه دوربين مداربسته آريا به عنوان توليد كننده دوربين مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتي طلايي آريا به آدرس تهران خيابان جمهوري بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربين مدار بسته با هزينه بسيار پايين مي باشد.

source : infinity-cctv.ir

دوربين مداربسته چند سنسوره-چشمان بيدار آريا

 دوربين مداربسته چند سنسوره

دوربين مداربسته چند سنسوره يكي از بهترين تجهيزاتي است كه خريداري مي كنيد. زماني كه شما دوربين مداربسته چند سنسور را خريداري مي كنيد از خريد ساير دوربين ها بي نياز خواهيد بود. اين چنين دوربين هايي نسبت به دوربين هاي آنالوگ برترهاي بسيار زيادي دارند. دوربين مداربسته چند سنسوره يكي از بهترين تجهيزاتي است كه به وسيله آن ها در هزينه هاي خود صرفه جويي مي كنيد، قابليت ديد 180 يا 360 درجه به شما كمك مي كند تا بتوانيد تا شعاع بيشتري، محل و منطقه را كنترل كنيد و حتي مي توانند با نور كم عملكرد داشته باشند. به راحتي نصب شده و هزينه نگهداري آن ها پايين است.

  

 ويژگي هاي دوربين مداربسته چند سنسوره

دوربين مداربسته چند سنسوره را مي توانيد در شرايط نوري متفاوتي استفاده كنيد. نرخ فريم نيز متفاوت خواهد بود و همه اين ها بخاطر تغييرات چشمگيري است كه طي سال هاي اخير در فناوري اين دوربين ها رخ داده است. حسگرهاي تصوير، پردازش تصوير، فشرده سازي ويدئو، استفاده از پهناي باند شبكه ، سرعت ذخيره سازي داده ها، از جمله اين ويژگي هاي دوربين مداربسته چند سنسور است و اين چنين دوربين هايي ارزش افزوده اي را در زندگي و كسب و كار شما ايجاد مي كنند كه شما با دوربين هاي معمولي به آن ها دست نخواهيد يافت. دوربين Arecont Vision يكي از همين دوربين هايي است كه اين چنين ويژگي هايي دارد.

مي توان با نصب دوربين مداربسته چند سنسوره ، كليه مسيرهاي يك تقاطع را پوشش داد و بجاي آن دوربين PTZ را كنار گذاشت. فقط دوربين مداربسته چند سنسور مي توان مسيرهاي يك تقاطع را پوشش داد. برقراري امنيت با دوربين مداربسته چند سنسور به راحتي امكان پذير است. علاوه بر اين اكثر پيشرفت ها در دوربين مداربسته چند سنسور صورت گرفته و به همين دليل شما مي توانيد كليه نيازهاي خود را به بهترين شكل ممكن برطرف كنيد.

دوربين مداربسته پانوراماي 180 درجه با سيستم عامل VMS، به شما كمك مي كند تا بتوانيد شعاع دورتري را نظارت كرده و منطقه را به راحتي كنترل كنيد. البته تعداد در اين چنين دوربين هايي عامل تعيين كننده اي بوده و اپراتورها مي توانند نظارت دقيقي بر محل داشته باشند. با دوربين 180 درجه پانوراما مي توانيد چهار تقاطع را به راحتي پوشش داده و توانايي نظارتي با اين چنين دوربين هايي افزايش خواهد يافت.

 قابليت نظارت 180 / 360 درجه با  دوربين مداربسته چند سنسوره

شما زماني كه از اين دوربين ها استفاده مي كنيد ديگر لازم نيست كه ساير دوربين ها را به كار بگيريد. قابليت هاي اين چنين دوربين هايي به قدري گسترده و متنوع است كه شما مي توانيد با آن ها، شعاع بزرگ تري را نظارت و كنترل كنيد.

 دلايل خريد دوربين مداربسته چند سنسوره 

امروزه اين چنين دوربين هايي نسبت به ساير دوربين ها محبوب بوده و به همين دليل است كه اكثر شركت ها و مردم دوست دارند كه با اين چنين دوربين هايي محل خود را كنترل و نظارت كنند.

  1. صرفه جويي در هزينه

ارزش اين چنين دوربين هايي نسبت به PTZ و ثابت بسيار بالا است و با اين چنين دوربين هايي از خريد ساير دوربين ها، بي نياز خواهد بود. زماني كه اين چنين دوربين هايي را خريداري ميكنيد بعد از چند ماه، بازگشت سرمايه (ROI) امكان پذير خواهد بود. قدرت تجزيه و تحليل اين نوع دوربين ها بالا خواهد بود و شما لازم نيست كه تجهيزات ديگري را خريداري كنيد. اين نوع دوربين ها به شما كمك مي كند تا در ساير  هزينه هاي مرتبط با امنيت صرفه جويي كنيد.

  

  1. فناوري هاي پيشرفته

امروزه اين چنين دوربين هايي با فناوري هاي پيشرفته طراحي و توليد مي شوند. اين نوع دوربين ها مي توانند حتي در نور كم عملكرد عالي داشته باشند.دوربين هاي نسل گذشته نسبت به نور حساسيت كمتري داشتند ولي اين نوع دوربين ها با بالاترين حساسيت طراحي و تنظيم شده اند. رزولوشن بالايي دارند و مي توانند در تاريك ترين نقاط و محل ها، بالاترين كارايي و عملكرد را داشته باشند.

  1. آگاهي به وضعيت محل و منطقه

شما با اين دوربين ها مي توانيد وضعيت محل را به بهترين شكل ممكن كنترل و نظارت كنيد. همه اتفاقات و رويدادها را مي توانيد با بالاترين كيفيت تصوير، كنترل و نظارت كنيد. اين چنين دوربين هايي در مقايسه با دوربين هاي تك سنسور، مزاياي بسيار زيادي دارند.

قابليت ديد 180 يا 360 درجه يكي از بهترين مزاياي اين دوربين ها به شمار مي رود. اين نوع دوربين ها مي توانند تمامي چالش هاي نظارتي را پشت سر بگذارند. با اين نوع دوربين ها به مانيتورهاي كمتري نياز خواهيد داشت. ميدان ديد شما بزرگتر و وسيع تر خواهد بود.

شما با دوربين مداربسته چند سنسوره مي توانيد چندين محله و منطقه را به راحتي كنترل كنيد و حتي چندين ويدئو را از چند دوربين ضبط كرده و براي بررسي هاي بعدي به آن ها مراجعه كنيد.

  1. نگهداري ساده و ارزان

هزينه نگهداري اين چنين دوربين هايي نسبت به ساير دوربين ها كمتر بوده و مقرون به صرفه تر هستند. به راحتي كابل كشي شده و در واقع به تجهيزات كمتري نياز داريد. شما با اين دوربين ها مي توانيد داده هاي بيشتري را با كيفيت بالا ضبط كنيد.

مزاياي اقتصادي اين چنين دوربين هايي بر همگان مشخص است و شما مي توانيد اين چنين دوربين هايي را از فروشگاه ايمن آريا با قيمت مناسب خريداري كنيد.

[caption id="attachment_10838" align="alignnone" width="841"]دوربين مداربسته چند سنسوره دوربين مداربسته چند سنسوره[/caption]

 


 

تماس با ما:

فروشگاه دوربين مداربسته آريا به عنوان توليد كننده دوربين مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتي طلايي آريا به آدرس تهران خيابان جمهوري بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربين مدار بسته به هزينه بسيار پايين مي باشد.

source : infinity-cctv.ir